Gaan Gerben en Erik ruzie maken tijdens de huwelijksreis van MAFS?

We zijn alweer bij de zevende aflevering aangekomen en het laatste koppel is onderweg naar het altaar. Op het jawoord van MAFS deelnemers Gerben Verregen en Erik Boterman moet de RTL4 kijker nog heel even wachten, maar achter de naam van Bastiaan van Peppelenbos en Suzanne Blom kunnen we alvast een vinkje zetten. Gaat het grote genieten nu beginnen voor dit kersverse echtpaar? Of vallen ze net zoals Anneke Santing en Dirk de Bode ten prooi aan de beruchte Married at First Sight kater waar geen aspirientje tegen opgewassen is?

Matcht dit mannelijke MAFS koppel ook in de badkamer?

Aanstaande bruidegommen Gerben en Erik zijn niet alleen op elkaars lijf, maar ook op elkaars haren geschreven. Deze mister & mister Perfect Hair hebben allebei een tot in de puntjes verzorgde coupe. O jee, dat wordt tijdens hun huwelijkreis iedere ochtend flink dringen voor de spiegel. De föhn zal door het veelvuldig gebruik binnen de kortste keren met een burn-out in de vuilnisbak belanden. Twee ijdeltuiten op één kussen, slaapt daar de energierekening tussen?

Hoe Gerben Verregen en Erik Boterman met eventuele badkamer-bonje om zullen gaan, daar kunnen we op dit moment enkel over speculeren. Jullie Sherlock Holmes onder de columnisten heeft tijdens de uitzending van Married at First Sight enkele aanwijzingen gevonden over de wijze waarop de ouders van Gerben hun relationele sores het hoofd bieden. Het is heel simpel, moe pakt de drankvoorraad van pa. Vervolgens zet ze de ‘genotsflessen’ in een zwarte vogelkooi die in het midden van de kamer staat. Een stevig hangslot erop en moet je eens kijken hoe goed vader luistert naar moeder.

Nu zijn in het verleden behaalde resultaten uiteraard geen garantie dat het aanstaande koppel op dezelfde wijze de huwelijkse rangorde uitvecht. Van gedragsbioloog en ‘aapofiel’ Patrick van Veen hebben we echter wel geleerd dat sommige dingen in de genen vastgelegd liggen, dus het zou zomaar eens kunnen dat mijn theorie een kern van waarheid bevat.

Married at First Sight of twijfel at First Sight voor Bastiaan en Suzanne?

Voor MAFS koppel Bastiaan en Suzanne is het getrouwde leven al begonnen. Ik moet eerlijk bekennen dat ik een beetje verbaasd was dat de bruid zonder aarzeling direct ‘ja’ zei. Als ik in haar witte pumps had gestaan was de twijfel toch wel enigszins toegeslagen hoor. Op het moment dat zo’n trouwambtenaar de vraag stelt ‘beloof jij getrouw tot je wettige echtgenoot aan te nemen Bastiaan van Peppelenbos’, zou ik toch echt even een minuutje of 5 bedenktijd willen. Of in ieder geval met klem benadrukken dat ik mijn eigen achternaam houd. Niet lullig bedoeld, maar zeg maar eens snel vijf keer achterelkaar Suzanne van Peppelenbos. Dat klinkt toch voor geen meter?

Twijfel zag ik ook in de ogen van Bastiaan al is de reden waarom mij niet helemaal duidelijk. Aanvankelijk was hij nog heel enthousiast toen hij naar het altaar huppelde. Het onderlichaam van de bruidegom maakte bewegingen als een cowboy die achter zijn losgebroken paard aan holde en met zijn armen zwaaide hij net als schaatser Rintje Ritsma op de 100 meter. Die snelheid leek er helaas wel uit te zijn toen Married at First Sight bruid Suzanne eenmaal voor Bastiaan stond, maar dat kon natuurlijk ook een tijdelijke verzuring zijn door de inspanning van zijn sprintje richting het altaar.

‘s Avonds op het feest leek de bruidegom weer hersteld en gooide samen met Suus de beentjes los op de dansvloer. Maar wie goed de beelden van dit pasgetrouwde echtpaar heeft bestudeerd zag wat anders. De bruidegom keek tijdens het dansen alle kanten op behalve richting de ogen van de bruid. Hij keek over haar heen, langs haar heen en nog net niet onder haar rok door. Wellicht bewaarde hij dat laatste onderdeel voor in de bruidssuite. Ben ik een paranoïde tang die door haar eigen verbitterdheid bij voorbaat hel en verdoemenis ziet of is dit jullie ook opgevallen?

Dirk en Anneke… wordt vervolgd

Met alweer een flink epistel op papier is het nu tijd geworden om een eind aan dit artikel te breien. Zullen we morgen verder praten? Want er valt een hoop te bespreken over Dirk en Anneke, het oudste stel van MAFS. Zij zijn verwikkeld in een discussie omtrent hun kledingkeuze en het leeftijdsverschil. Blijkbaar kent Anneke het nieuwste spreekwoord uit de stal van Tv-Vrouw nog niet. Al wikkel je een chagrijnige soepkip in het duurste mantelpakje van Chanel, het is en blijft een mopperend oud vel.

Meer artikelen lezen over MAFS 2024 en de andere seizoenen van Married at First Sight

Mis niks van Tv-Vrouw door ons te volgen op social media
Jorit Henning

Jorit Henning is tv-recensent, redacteur en professioneel stuiterbal met een overdosis fantasie.
Schrijft het liefst voor lezers die de kunst beheersen om haar artikelen met een flinke korrel zout te lezen.

Beeld bron: Still Tv RTL4 / Married at First Sight / MAFS 2024 / compilatie foto’s / Gerben Verregen en Erik Boterman

Op televisie wordt seizoen 9 van Married at First Sight elke dinsdag en woensdag om 20:30 uitgezonden op zender RTL4 en op streamingdiensten Videoland en NLziet zijn de afleveringen van MAFS 2024 met koppels Malou Bronswijk en Sarath Tissingh, Jeppe Hondelink en Jantine van Dinther, Jeffrey Hanemaaijer en Jerney van Hasseld, Bastiaan van Peppelenbos en Suzanne Blom, David Stok en Kim Maurer, Anneke Santing en Dirk de Bode, Erik Boterman en Gerben Verregen terug te kijken.

Home » Televisie » aflevering 7 seizoen 9 Married at First Sight MAFS 2024