Weet deze MAFS Viking het hart van Kim te veroveren in Married at First Sight?

Met alweer de vierde match van MAFS 2024 in beeld begint seizoen 9 van Married at First Sight vorm te krijgen en is het tijd geworden om ons verder te verdiepen in David & Kim, Jeppe & Jantine, Sarath & Malou en Anneke & Dirk. Wat valt op aan deze deelnemers en hoe groot is de kans op een romantische connectie?

Is er kans op passie bij MAFS koppel David Stok en Kim Maurer?

Bij het zien van Married at First Sight deelnemers David en Kim komt vrijwel direct de associatie met Leonard en Penny uit de televisieserie The Big Bang Theory in mijn hoofd op. Een ietwat nerdy slimmerik die over alles nadenkt wat los en vast zit en een creatieve vrije meid. In theorie een combinatie met potentie, mits Kim niet in slaap valt bij de urenlange boeiende discussies van David.

Op de een of andere manier zie ik dit koppel nog niet naakt in de kroonluchter van hun hotelkamer hangen tijdens de huwelijksreis. De kans is groot dat de eerste zoen uitgebreid geanalyseerd moet worden en tegen de tijd dat David klaar is met zijn wetenschappelijk onderzoek zal het heuvellandschap van bohemian Kim waarschijnlijk de vochtigheidsgraad van de Sahara woestijn hebben.

Twee lieve mensen die allebei een beetje onzeker lijken te zijn. Als het spannend wordt, begint Jeppe als een klein meisje te giechelen en hoewel dat in eerste instantie heel schattig overkomt kan ik me voorstellen dat je daar als vrouw op den duur een beetje de zenuwen van krijgt. Zeker omdat Jantine vooraf heeft aangegeven dat ze een ‘echte stoere man’ zoekt als partner. Het ‘stoerheid gehalte’ van Jeppe is tot nu toe nog goed verborgen gebleven, maar eerlijk is eerlijk, hij durft wel zijn handen in een aquarium vol glibberige vissen te steken.

Ik ben benieuwd hoe deze man zich gaat ontwikkelen als hij zijn zenuwen de baas is. Wie weet verrast hij ons en slingert hij binnen de kortste keren in een tangaslip als een woest aantrekkelijke Tarzan aan een liaan. In nerdy David bleek immers ook een ‘echte Viking’ te schuilen, dus er is nog hoop.

Kan Sarath Tissingh staande blijven bij zijn extraverte MAFS bruid Malou Bronswijk?

Over dit koppel is met gemak een essay van 25.000 woorden te schrijven en dan nog kom je woorden tekort. Malou lijkt niet vooraan in de rij te hebben gestaan toen onze lieve Heer het empathisch vermogen heeft uitgedeeld. De accessoires subtiliteit en impulsbeheersing zijn per ongeluk achtergebleven op de plank en de cursus omgaan met teleurstellingen heeft ze duidelijk ook gemist. Married at First Sight bruidegom Sarath komt daarentegen over als iemand met een overdosis empathie en doet denken aan het lieve hondje dat telkens weer enthousiast kwispelend terugrent naar mopperende baas Malou.

Ik hoop van harte dat dit koppel gaat zoenen en er naast speekseluitwisseling ook wat overdracht plaats zal vinden van het haar op de tanden van Malou richting de bijters van Sarath. Laat je stem maar horen knul, mijn zegen heb je. Desnoods kom ik je persoonlijk helpen.

Weet Married at First Sight deelneemster Anneke Santing om te gaan met de emotionele kant van Dirk de Bode?

Een emotioneel zeer gesloten vrouw met een man die de laatste jaren zijn mentale gereedschapskist volledig ondersteboven heeft gehaald. Een gewaagde combinatie als je het mij vraagt. De zachte expressieve kant van Dirk zou een positieve invloed op de harde schil van Anneke kunnen hebben, maar het kan mogelijk ook juist averechts werken en zijn MAFS bruid acute allergieklachten bezorgen. Laten we hopen dat er tijdens de huwelijksreis een apotheek in de buurt van het hotel is met een grote voorraad antihistamine.

Ik ben heel nieuwsgierig hoe de lezers van Tv-Vrouw en MAFS fans de romantische kansen van de deelnemers van 2024 inschatten. Zijn jullie al babysokjes aan het breien en luiertaarten aan het knutselen of zitten jullie klaar voor een onvervalste portie drama? Laat het ons weten op de social mediakanalen van Tv-Vrouw.

Meer artikelen lezen over MAFS 2024 en de andere seizoenen van Married at First Sight

Mis niks van Tv-Vrouw door ons te volgen op social media

Beeld bron: Still Tv RTL4 / Married at First Sight / MAFS 2024 / David Stok

Op televisie wordt seizoen 9 van Married at First Sight elke dinsdag en woensdag om 20:30 uitgezonden op zender RTL4 en op streamingdiensten Videoland en NLziet zijn de afleveringen van MAFS 2024 met koppels Malou Bronswijk en Sarath Tissingh, Jeppe Hondelink en Jantine van Dinther, Jeffrey Hanemaaijer en Jerney van Hasseld, Bastiaan van Peppelenbos en Suzanne Blom, David Stok en Kim Maurer, Anneke Santing en Dirk de Bode, Erik Boterman en Gerben Verregen terug te kijken.

Home » Televisie » aflevering 3 seizoen 9 Married at First Sight MAFS 2024