The Masked Singer 2023: Een mix van vermaak, ergernis en moeilijke hints

Deze week wist The Masked Singer de kijkers te verrassen met een zeester, buffel, hert, schaap en een magiër. Aflevering 4 van het programma bleek weer een ultieme mix combinatie van ergernis, vermaak en bizar moeilijke hints.

Op vrijdagavond voor de buis met RTL4

Het is vrijdagavond en terwijl ik kijk naar het hysterische tafereel op televisie, realiseer ik dat het verval toch echt heeft toegeslagen. Lang geleden, toen de zwaartekracht mijn borsten nog niet dwong om mijn knieën te kietelen bij elke stap die ik zette, waren de vrijdagavonden een en al feest. Nu hang ik onderuitgezakt op de bank en kijk naar volwassen mensen in kostuums. De ingestudeerde grappen van het panel van The Masked Singer galmen door de huiskamer.

Ik heb een haat-liefdeverhouding met het programma. Het is een pijnlijke confrontatie die doet beseffen dat ik in de loop der jaren ben ingekakt tot een brave huismoeder. Op vrijdagavond geen wilde feesten meer in de discotheek, maar luisteren naar het oorverdovende geschreeuw van Ruben Nicolai. Dat je van beide scenario’s een gehoorbeschadiging oploopt is de enige overeenkomst.

Hoewel ik het nooit in het openbaar zal toegeven, geniet ik stiekem best van het programma The Masked Singer. Natuurlijk zijn er de nodige ergernissen vanwege de overdreven ingestudeerde reacties van de panelleden, de waanzinnig moeilijke hints, het Engelstalige gelul van Monica Geuze en het domme geblaat van Loretta Schrijver. De oversekste dubbelzinnige opmerkingen van Gerard Joling komen mij de strot uit. Prima wat die gozer allemaal in zijn vrije tijd doet, maar ik hoef er niet continu aan herinnerd te worden dat hij zijn glanzende ‘glitter zuurstok’ graag in roze sterretjes ramt. Houd dat lekker voor jezelf jongen.

mensrelatie_300x250_v2

De hints van de magiër, het hert en de buffel uit The Masked Singer

De prachtige kostuums van de artiesten maken dat ik ondanks het irritante panel toch elke vrijdagavond afstem op RTL4. Een zeester knetter stoned op het podium, een glamoureuze buffel die de kleding van Joling heeft gestolen, Bambi met zadeltassen, een hooghartig schaap van adel en een magiër met een ui op zijn hoofd zie je tenslotte alleen maar bij The Masked Singer. De markante figuren op het podium maken een hoop goed.

Het allerleukste van het programma is het speculeren welke BN’ers verstopt zitten in de figuren die door zijn naar de volgende ronde. Hieronder de hints die ik voor jou heb weten te verzamelen over de magiër, het hert en de buffel van aflevering 4 van The Masked Singer 2023. Weet jij om welke personen het gaat? Succes met raden!

De hints van de magiër:

– paling
– emmer met cijfer 11
– groene handdoekjes
– rustiger vaarwater
– bekend met wedstrijden en behoorlijk competitief
– het is geen sporter
– hij is niet zo spiritueel als mensen denken

De hints van het hert:

– komt uit een muzikale roedel
– doorgeven van het stokje
– actief op social media
– gewoontedier
– eyeliner en nagellak
– heeft soms een bekende man
– de piano is haar niet onbekend

De hints van de buffel:

– theaterdier
– de hele wereld rondgereisd voor werk
– in Nederland omringt door een hysterische kudde
– entertainen zit in het DNA
– houten hart met de letter E
– dartboard
– camper met het bord Kamp Model XL
– Annie

Klik hier om naar alle artikelen over het RTL4 programma The Masked Singer 2023 en 2022 te gaan.

Mis niks van Tv-Vrouw door ons te volgen op social media

Op televisie wordt seizoen 5 elke vrijdag om 20:00 uitgezonden op zender RTL4. Op streamingsdiensten Videoland en NLziet zijn de optredens en hints van de figuren zeester, buffel, hert, schaap en de magiër uit The Masked Singer 2023 terug te kijken.

Beeld bron: Still Tv RTL4 / The Masked Singer 2023

Home » Televisie » aflevering 4 seizoen 5 The Masked Singer 2023