Iven Cudogham kan zijn bakfiets zo doortrappen naar Ajax in Een Huis Vol 2024

Wie zegt dat de titel Een Huis Vol eigenlijk voor een gezin met een bedenkelijke hoeveelheid kinderen staat zoals bij de familie Wildeman, Cudogham en Blom? In seizoen 17 blijkt die naam namelijk ook heel goed betrekking te kunnen hebben op een woning vol spaanplaat, lego of steenstrip behang. Of wat te denken van een hok afgestampt met ettertjes, bijzondere namen of immer glimlachende ouders. Puzzel zelf maar even welke opmerkelijke zaken ik aan welk gezin heb toebedeeld. Het is tenslotte toch te koud om je kop buiten de deur te steken vandaag.

De jongste Cudogham telg blijkt ongekende talenten te bezitten

Vader Iven Cudogham neemt jongste zoon Oos in Een Huis Vol 2024 mee voor zijn eerste voetbaltraining. Voor de tweede keer eigenlijk, maar de allereerste keer zagen we hoe Oossie volledig in nieuw voetbaltenue op het veld besloot om toch liever op judo te gaan. De kleuter liet me met die actie lachend van de bank af rollen, vooral toen Mister ‘Kijk mij eens een coole vader zijn’ de bakfiets onverrichter zake weer naar huis kon trappen.

Het jongste mormel uit Een Huis Vol Cudughammetjes heeft er vandaag echter zin in en na de laatste tips en tricks van vader Iven vertrekken ze voor poging 2 naar de voetbalclub. Dit keer blijkt de kleuter het licht te hebben gezien en het wél leuk te vinden. Pa Cudogham kan opgelucht adem halen en kijkt langs de zijlijn toe hoe een nieuwe profvoetballer geboren wordt. Met de huidige resultaten van de voetbalclub Ajax kan Iven zijn zoon gelijk doorfietsen in de bakfiets naar de Johan Cruijff Arena.

Cynthia Cudogham viert haar verjaardag met een huis vol hapjes en liefde

Bij thuiskomst van Oos en Ivan in huize Cudogham blijkt de cateraar langs te zijn geweest. Althans, zo lijkt het, maar het is moeder Cynthia zelf die een huis vol lekkers in elkaar geflanst heeft voor haar verjaardagsfeestje. Een compleet glutenvrij en met havermelk bereid taartenbuffet staat klaar, evenals de pompoenhummus, bloemkoolnuggets en de met vijgenjam gevulde flapjes. Ik raak al in de stress als ik een boerenlullen appeltaart met gluten en veel te veel suiker in één stuk en eetbaar uit de oven moet zien te krijgen.

Het gezamenlijke dakterras wordt omgebouwd als feestlocatie en het feestje ter ere van de 44ste verjaardag van Cynthia Cudogham in Een Huis Vol kan beginnen als de gasten zijn gearriveerd. Het is te hopen dat die zich niet te veel verkneukeld hebben op een brok, suikerrijke slagroomtaart of vette bitterballen. De Cudogham kinders hebben zelf cadeautjes voor hun moeder geregeld. Kleuter Oos heeft een afzichtelijk zwanenbeeld voor zijn moeder uitgezocht bij de kringloopwinkel en de meiden een zalmroze kookpan. Het ontroert me op de een of andere manier. Hoe graag ik ook een beetje spot met deze picture-perfect family, ze zijn zo liefdevol naar elkaar dat ik me afvraag of ik wellicht ook eens wat voedingsstoffen moet schrappen uit het menu.

Klik hier om naar alle artikelen over het programma Een Huis Vol 2024 te gaan.

Mis niks van Tv-Vrouw door ons te volgen op social media

Op televisie wordt seizoen 17 van Een Huis Vol elke werkdag om 19.00 uur uitgezonden op zender NPO1 en op streamingdienst NLZiet en NPO Start zijn de afleveringen uit 2024 met familie Blom, familie Cudogham en familie Wildeman terug te kijken.

Beeld bron: Still Tv NPO 1 / KRO-NCRV / Een Huis Vol / seizoen 17 / Iven Cudogham 2024

Home » Televisie » aflevering 6 seizoen 17 Een Huis Vol 2024