Het Perfecte Plaatje: Wildebras hamstert zwerfvuil en Leonie jat een asbak

Met nog maar 5 deelnemers in de race wordt het nu echt spannend bij Het Perfecte Plaatje op Reis. Numidia, Rick Brandsteder, Tatum Dagelet, Wildebras en Leonie ter Braak worden door Tijl Beckand naar de wijnvelden in Zuid-Afrika gestuurd om het perfecte plaatje te schieten.

Het perfecte plaatje met een ‘doorkijk’

Een landschapsfoto waarop ook een frame te zien is. Ga er maar eens aan staan. Voor Numidia el Morabet is het zo klaar als een klontje dat ze gaat voor een doorkijkje gemaakt van twee handen die samen een hartje vormen. Wildebras maakt van de gelegenheid gebruik om zwerfvuil te hamsteren en Leonie ter Braak… Tja, hoe zeg ik dit enigszins subtiel? Leonie omarmt haar innerlijke kleptomaan en leent de deksel van een asbak zonder het te vragen.

Rick Brandsteder ziet in Het Perfecte Plaatje op Reis de kans schoon om zijn snufferd tussen de wijnranken te duwen. Hij grapt dat een pinot drinken geen optie meer voor hem is, maar dat hij het gelukkig wel op de foto mag zetten. Mocht je het afgelopen jaar onder een steen hebben geleefd en niet hebben meegekregen dat Rick Brandsteder met verslavingsproblematiek te maken heeft gehad, dan weet je dat nu wel.

Met een prachtige 9 als cijfer wint Tatum Dagelet de photoshoot. Wat ze heeft gebruikt als attribuut voor het doorkijkje is mij niet helemaal duidelijk aangezien ik op het moment suprême afgeleid was door een brandalarm wat afging hier in huis. Iets met een airfryer die iets te enthousiast chicken wings aan het cremeren was.

Rugby op de gevoelige plaat

De tweede opdracht voor de deelnemers van 2023 is het perfecte plaatje maken tijdens een rugbywedstrijd. Kleptomanie ter Braak snapt er geen hol van. Ondanks dat haar man een ex-rugbyspeler is en haar zoontje ook rugby speelt, heeft ze geen kaas gegeten van de spelregels. Na via de beeldbuis de rugbywedstrijd in Het Perfecte Plaatje op Reis in Zuid-Afrika bekeken te hebben, begrijp ik Leonie helemaal. Wat een ingewikkeld spel. Er zit een logica in van lik-me-vestje. Toch is het Leonie ter Braak die met een 8,3 de beste foto weet te scoren.

De winnaar van Het Perfecte Plaatje is deze week Rick Brandsteder, die week na week stabiel blijft presteren. Voor afvaller Wildebras is het helaas uit met de pret. De man met de pet moet linea recta retour richting ons koude kikkerlandje. Hoewel Wildebras mij in de eerste afleveringen van Het Perfecte Plaatje op Reis zwaar het zuur bezorgde, ga ik hem toch missen. Hij was net dat beetje extra jus wat het programma smeuïg maakte. Van te veel wordt je misselijk, maar zonder is het een droge hap.

Klik hier om alle artikelen over Het Perfecte Plaatje 2022 en 2023 te lezen.

Steun Tv-Vrouw door ons te volgen op social media ❤️

Op televisie wordt seizoen 2 van Het Perfecte Plaatje op Reis elke woensdag om 20:30 uitgezonden op zender RTL4 en op streamingsdiensten Videoland en NLziet zijn de afleveringen die je in 2023 hebt gemist terug te kijken.

Beeld bron: Still Tv RTL4

Home » Televisie » aflevering 5 seizoen 2 Het Perfecte Plaatje op Reis 2023