Bekende zangeres laat de droom van dit meisje uitkomen in Holland’s Got Talent

De laatste auditieronde voordat we overgaan naar de halve finales van het RTL4 programma Holland’s Got Talent is in aflevering 7 een feit. Wie weet zich op de valreep nog te plaatsen en mag nog even verder dromen van een carrière in de showbizz en voor wie is de deelname aan de populaire talentenshow slechts een eenmalige aanbieding?  Eén ding is zeker, voor Holland’s Got Talent deelneemster Lindsey kan de avond niet meer stuk!

Songfestival zangeres S10 duikt op in de studio van Holland’s Got Talent

Het 11-jarige meisje heeft al haar moed bij elkaar geraapt en is naar de studio gekomen om een nummer van haar favoriete zangeres ten gehore te brengen. Wat Lindsey niet weet is dat haar grote droom om S10 te ontmoeten uit gaat komen. De zangeres is namelijk zo lief om haar fan persoonlijk moed in te spreken vlak voor het optreden. Het schattige meisje krijgt bijna een appelflauwte als ze zich realiseert oog in oog te staan met haar heldin!

Na een gezellig onderonsje met de zangeres is het de beurt aan Lindsey die, mocht een carrière als zangeres niet lukken, graag verloskundige wil worden. Ze zingt mooi, maar blijkt helaas nog niet klaar voor het grote publiek. Vooralsnog lijkt het erop dat Lindsey in de toekomst al zingend baby’s op de wereld gaat zetten. Al kunnen we nu natuurlijk nog niet voorspellen hoe de stem van dit bijzondere meisje zich gaat ontwikkelen. Met de ‘gunfactor’ zit het in ieder geval goed.

Leraar Jeffrey raakt een gevoelige snaar bij jurylid Chantal Janzen

Na een tweetal zangers die naar huis worden gestuurd met de boodschap om eerst nog wat zangles te nemen klimt er een MBO docent op het podium. Leraar Jeffrey wil de jury van Holland’s Got Talent overtuigen met een zelfgeschreven nummer dat tot stand is gekomen tijdens zijn scheiding. Het is een aangrijpend verhaal over het moment dat de man zijn ex-vrouw en hun dochter naar hun nieuwe woning had gebracht en thuiskwam in een leeg huis.

Je voelt als kijker van Holland’s Got Talent de pijn die Jeffrey bezingt tijdens zijn optreden. Wat moet hij zich ellendig gevoeld hebben toen hij moederziel alleen weer naar zijn lege woning reed. De docent blijkt een heel fijn stemgeluid te hebben en weet de jury te ontroeren. Ik ben plaatsvervangend opgelucht voor de muziekleraar, want als het optreden helemaal ruk was geweest dan had hij zich met goed fatsoen maandag niet meer op het desbetreffende MBO kunnen vertonen.

Het Amilia Showteam krijgt een extra gouden buzzer van de jury van Holland’s Got Talent

De leden van het Amilia Showteam hoeven zich ook zeker niet met het schaamrood op de kaken wekenlang te verstoppen in huis, want hun optreden is adembenemend goed. Ze vertolken een acrobatische jungle act die echt waanzinnig is. Ik kom ogen tekort! De juryleden Chantal Janzen, Dan Karaty, Marc-Marie Huijbregts en Edson da Graça zijn ook zwaar onder de indruk en ondanks dat alle Golden Buzzers dit seizoen van Holland’s Got Talent al vergeven zijn, besluiten ze gezamenlijk een ram op knop te geven voor het Amilia Showteam. De Cirque du Soleil lijkende artiesten zijn daarmee gegarandeerd door naar de halve finales.

Nadat alle deelnemers van Holland’s Got Talent hun kunstje hebben mogen vertonen in deze laatste auditieronde is het tijd om het kaf van het koren te scheiden. De logica hiervan ontgaat mij. Je laat als jury een heel aantal acts doorgaan naar de volgende ronde om van die selectie er toch op de valreep alsnog een aantal te dumpen. Best lullig als je het mij vraagt. Een beetje blij gemaakt worden met een dooie mus.

Je hebt met de zenuwen in je donder het optreden afgerond en braaf het commentaar van de jury glimlachend aangehoord. Dan mag je door en spring je achter de coulissen dolgelukkig in de armen van je geliefden. De slingers hangen in huis, de lege champagneflessen staan nog klaar voor de glasbak en je hebt je outfit voor de halve finale van Holland’s Got Talent al aan de kastdeur hangen. Al weken ben je aan het oefenen voor het volgende optreden en dan gaat je telefoon. ‘Goedemiddag, je spreekt met Miranda van het HTG productieteam. Ik moet je helaas mededelen dat jouw act tijdens het kaas en bitterballen overleg is gesneuveld en je hoeft dus niet meer naar Hilversum te komen! Fijne dag verder nog!’ Voor je überhaupt iets terug kunt zeggen, heeft die bitch van de productie al opgehangen en jij blijft net als Jeffrey verdrietig achter in de leegte…

Klik hier om naar alle artikelen over het programma Holland’s Got Talent 2023 te gaan.

Mis niks van Tv-Vrouw door ons te volgen op social media

Op televisie wordt Holland’s Got Talent 2023 elke vrijdag om 20.00 uitgezonden op zender RTL4 en op streamingsdiensten Videoland en NLziet is de aflevering met de 11-jarige Lindsey, Amilia showteam en muziekdocent Jeffrey terug te kijken.

Beeld bron: Still Tv RTL4 / Holland’s Got Talent / 2023 / Lindsey

Home » Televisie » aflevering 7 seizoen 11 Holland's Got Talent 2023