Durft BZV boerin Bernice nog wel door te gaan met Boer Zoekt Vrouw?

Het moment dat we ons weer massaal mogen onderdompelen in het liefdesleven van de boeren is eindelijk aangebroken! BZV deelnemers Haico, Piet, Richard, Claudia en Bernice gaan op zoek naar hartstocht in Boer Zoekt Vrouw in Europa 2023. Maar voordat het zover is moeten de boeren eerst door dikke stapels brieven heen zien te worstelen van vrijgezellen die wel een beschuitje met hun willen eten.

Intense liefdesbrieven voor de deelnemers van Boer Zoekt Vrouw

De oproep van de agrariërs en melkveehouders heeft flink wat stof doen opwaaien. Honderden naar liefde smachtende singles hebben de stoute schoenen aangetrokken en zijn in hun pen geklommen om zich aan te melden als potentiële nieuwe lover. Tijdens het kijken naar Boer Zoekt Vrouw voel ik me enigszins ongemakkelijk als de boeren samen met hun familie een aantal brieven voorlezen. De liefdesverklaringen liegen er niet om.

Zo is er een man die beweert ‘door de bliksem te zijn getroffen’ toen hij de oproep van Bernice zag in BZV en zorgde de oproep van Haico voor slapeloze nachten bij een dame. Er worden rugmassages aangeboden aan boer Piet en Claudia krijgt zelfs alvast de mededeling dat een heer volgend jaar wel naar Frankrijk zou willen emigreren. Gelukkig lopen de vrijgezellen die een brief hebben geschreven aan onze boeren niet te hard van stapel.

Waarom ik medelijden heb met de BZV deelnemers

Hoe bestaat het dat een oproep van een paar minuten bij sommige mensen al genoeg is om de kolder in hun kop te krijgen? Ligt het aan mij of zijn die lui volslagen krankjorum? Ik weet niet hoe de deelnemers van Boer Zoekt Vrouw de epistels vol liefde ervaren, maar ik krijg plaatsvervangend last van een ernstige portie bindingsangst. Het zweet druipt van mijn voorhoofd en het begint te jeuken op plaatsen waarvan ik niet wist dat ik ze had. Die arme boeren…

BZV deelnemers Bernice en Haico zijn nog zo groen als het sappige gras van hun koeien, Piet is roestig na 9 jaar vrijgezel zijn, Richard moet het spinrag nog uit zijn eenogige slang halen en Claudia probeert voorzichtig de eerste stapjes in liefdesland te zetten nadat haar man is overleden. Hoe heftig is het dan om zulke intense liefdesbrieven te krijgen van wildvreemden? Ik zou er als een haas op Duracell batterijen vandoor gaan.

Boerin Bernice krijgt de meeste post

Claudia heeft 89 brieven gekregen, Piet 24, Haico 18 en er zijn maar liefst 430(!) mannen die Bernice van haar maagdelijkheid willen ‘verlossen’. Dat arme schaap is een lot beschoren als opgejaagd wild en ze is er behoorlijk beduusd van. Ook bij Richard gaan de 60 liefdesverklaringen niet in zijn koude kleren zitten. Het zou mij niks verbazen als deze Boer Zoekt Vrouw deelnemers de benen nemen en zich verstoppen in de eerste de beste hooibaal die ze kunnen vinden. Misschien moeten we maar een reddingsactie op touw zetten om de boeren te bevrijden voordat ze met haar en huid worden verslonden.

Meer artikelen lezen over Boer Zoekt Vrouw 2023

Mis niks van Tv-Vrouw door ons te volgen op social media

Op televisie wordt seizoen 14 van BZV elke zondag om 20:23 uitgezonden op zender NPO 1. Op streamingsdiensten NPOstart en NLziet zijn de afleveringen van BZV 2023 met boer Haico uit Denemarken, Piet uit Duitsland , Richard uit Slowakije en boerin Claudia uit Frankrijk en Bernice uit Zweden terug te kijken.

Beeld bron: Still Tv NPO1 / BZV 2023

Home » Televisie » aflevering 2 seizoen 14 BZV Boer Zoekt Vrouw 2023