Zet Toine de kaasschaaf-man de B&B Vol Liefde van Petri in vuur en vlam?

Het is onrustig op liefdesgebied bij B&B Vol Liefde deelnemers Petri, Walter en Martijn en hun dates Toine, Ingrid en Bianca. Cupido lijkt echt helemaal klaar te zijn met het antisociale gedrag van de B&B eigenaren en heeft zijn pijl en boog bij het grofvuil gegooid. Groot gelijk heeft onze gevleugelde matchmaker in pamper, want hier is geen redden meer aan.

Olaf eruit en Toine erin bij de B&B Vol Liefde van Petri

Het lag in de lijn der verwachting dat uiteindelijk ook Olaf op de vlucht zou slaan om onder het regime van B&B Vol Liefde schooljuf Petri Damen uit te komen. Alleen al vanwege het feit dat hij het zolang heeft uitgehouden met een dame die gelijk commentaar had op zijn uiterlijk, verdient hij een Koninklijke onderscheiding in de Orde van Oranje-Nassau. Olaf mag dan wel een sik hebben, maar het is Petri die met haar gemekker het meest weg heeft van Franse Alpine geit.

Nadat de getatoeëerde sikkemans is vertrokken staat de volgende vrijwilliger al weer klaar om het hart van de dame des huizes te vangen. Zijn naam is Toine, hij is 66 jaar en komt met de vlam in de pijp aangereden op het terrein van de B&B Vol Liefde van Petri Damen. Twan-de-man draagt een stoer blauw t-shirt met een afbeelding van een witte kaasschaaf op zijn borst en heeft een lach waar Bram uit Zweden jaloers op zou worden.

Komen potentiële deelnemers van het 2023 seizoen van B&B Vol Liefde alleen door de screening als ze een krankzinnige lach hebben, geestesziek zijn óf niet fatsoenlijk Nederlands kunnen lullen? Ik probeer mij voor te stellen hoe ik op de mannen zou reageren die tot nu toe in het RTL4 programma voorbij zijn gekomen. Sorry voor de platte bewoording, maar ik zou ‘het’ er niet op kunnen. Liever eenzaam en celibaat in de kist, dan advocaat Jan die hijgend in m’n oor sist.

Wil de ware Walter nu opstaan?

Ingrid is steeds meer bij zinnen aan het komen en geeft wazige Walter een tantraatje van eigen deeg. Ze legt hem steeds meer het vuur aan de schenen en het gaat niet lang meer duren eer ook zij is verdwenen. Wallie vindt al die moeilijke vragen maar niks, zeker niet nu hij zo verkouden is. Zelfs de ultra gezonde groene smoothie die hij in de ochtend genuttigd heeft helpt hem niet om het snot uit zijn zonnevlecht te verdrijven, en dan begint dat wijf ook nog eens aan zijn kop te zeiken.

Nu is Walter ineens niet meer zo’n vredelievende dreutel die al spelend door het gras ligt te rollebollen met zijn fanschare. We komen echt tot diep in de kern van de man en de duistere krochten van zijn ziel komen langzaam naar buiten. In het bijzijn van Ingrid toont B&B Vol Liefde eigenaar Walter Spangenberg geen gehuppel meer en de hemelse verbinding met zijn astrale penis lijkt ook even geen bereik te hebben.

De Neanderthalers maken hun opmars in B&B Vol Liefde

Erwin, het nieuwe schatje in de B&B Vol Liefde van Debbie de Jong, laten we voor vandaag maar even de dans ontspringen. Die is immers zelf prima in staat om zijn eigen glazen in te gooien. Heeft ‘ie mij niet voor nodig. Erwin zal echt geen beroerde kerel zijn, maar in de omgang met vrouwen moet hij nog veel leren en ik betwijfel of Debbie haar B&B Vol Liefde beschikbaar wil stellen voor een cursus.

Ook Martijn Bolhoeve is op exquise wijze bezig zijn eigen graf in het landschap der liefde te graven, want de wijze waarop hij met Bianca en Diana omgaat in zijn B&B Vol Liefde is het toppunt van antisociaal knurften gedrag. Heel even leek de kaassoufflé-koning zijn zachte kant te laten zien toen Bianca in tranen voor hem zat, maar al gauw kwam zijn ware aard weer naar boven.

Misschien is het een idee om de deelnemers van het programma voor volgend seizoen eerst verplicht een cursus sociale vaardigheden te laten volgen?

Klik hier om naar alle berichten over B&B Vol Liefde 2023 en 2022 te gaan.

Steun Tv-Vrouw door ons te volgen op social media ❤️

Wil je weten wanneer, op welke zender en hoe laat je dit programma op tv kunt kijken? Op televisie wordt seizoen 3 van B&B Vol Liefde elke werkdag om 20:30 uitgezonden op zender RTL4 en op streamingsdienst Videoland zijn de afleveringen met Debbie de Jong , Martijn BolhoeveBram van EijgenhuijssenMarian TrottPetri DamenLeendert WijlandJoy van Swieten en Walter Spangenberg terug te kijken.

Beeld bron: Still Tv RTL4

Home » Televisie » aflevering 15 seizoen 3 B&B Vol Liefde 2023