Secret Duets: Jeroen van der Boom slaat de plank compleet mis

Secret Duets:

Als ik de televisie aanzet ben ik blij verrast, niet alleen Samantha Steenwijk is weer van de partij maar ook Ruth Jacott is terug. Ik hou van Ruth Jacott. Ondanks dat deze vrouw toch een flamboyante persoonlijkheid heeft, is zij nog een van meest bescheiden panelleden in Secret Duets vanavond.

De grimas van Jamai Loman is inmiddels niet meer van zijn gezicht af te beitelen sinds hij Secret Duets presenteert en ik ben bang dat hij erin blijft hangen. Het begint me lichtelijk op de zenuwen te werken. Het lijkt een beetje alsof Jamai zichzelf persifleert in de Tv-kantine, maar laat dat nu maar lekker aan Carlo over jongen. Je bent meer dan leuk genoeg van jezelf.

Imiteren kan je leren

Gelukkig is er vandaag een gast in Secret Duets die zoveel aandacht opeist, dat zelfs de lichtgevende rij tanden van Jamai  niet meer opvallen. Jeroen van der Boom is natuurlijk altijd in voor een schnabbel en was maar wat blij dat hij werd uitgenodigd voor Secret Duets. Zijn vriendin Samanth kent hij natuurlijk van Holland zingt Hazes.

Wat een gouden tijden waren dat toch. Jeroen die de ‘René Froger snik’ imiteert naast André Hazes jr. die de beste versie van zijn vader neerzet. De soundmixshow van ome Henny Huisman was er niets bij. Binnenkort kan Jeroen van der Boom ook weer lekker los bij de Toppers, maar tot dat moment daar is heeft hij wel wat tijd over. Daarom hij werpt zich graag op als de man met de glazen bol in Secret Duets.

mensrelatie_300x250_v2

Twee zielen één gedachte

Met Dave van Raven heeft Jeroen ook al zo’n warme band. Hij heeft nog een keer met Dave gekampeerd in Noorwegen. Jeroen bewaart hier fijne herinneringen aan, maar Dave kijkt wat wazig voor zich uit. Heeft hij met Jeroentje een luchtbedonder de sterrenhemel gedeeld? Dave kan het zich amper herinneren.

Sowieso heeft Dave vandaag een beetje moeite met raden. Wanneer een zijspan de hint is voor de volgende Secret Duets gast, denkt hij het gelijk te weten. Het is Dommel van Semafoor! Ik lig gestrekt, want ik had exact dezelfde gedachte. Twee zielen, één hele gekke gedachte. Geef me een high five Dave.

Jeroen weet alles

We wisten het nog niet maar Jeroen weet alles, maar dan ook écht alles. Dat vindt Jeroen van der Boom zelf tenminste. Hij is er dan ook honderdduizend procent zeker van dat Ellen ten Damme achter het doek naast Ruth Jackot staat te shinen. Jeroen is namelijk ‘stiekem’ verliefd op Ellen. Maar wel ‘op een gezonde manier’. Oké gelukkig,  hij stalkt haar dus waarschijnlijk niet in het holst van de nacht, als zijn vrouw ligt te slapen. Dat is een hele opluchting.

Als hij het ook nog goed had gehad, was het des te enger geweest maar dat is niet het geval. Ergens geeft het wel een lekker gevoel in mijn buik om het gezicht van de ‘allesweter’ te zien op het moment dat hij er finaal naast zit. Samantha Steenwijk laat ons gelukkig nooit in de steek in Secret Duets en heeft het wél bij het rechte eind.

No goodbyes

Het is moeilijk bescheiden te blijven als je zo goed bent als Jeroen van der Boom, dus laat hij zich niet uit het veld slaan door deze blamage. Hij zingt weliswaar een toontje lager, maar heeft nog steeds het hoogste woord. Eerlijk is eerlijk, het is niet geheel onterecht. Hij raadt maar mooi goed dat Linda Wagemaker de Secret Duets partner van Jamai blijkt te zijn.

Linda, ben jij het echt? Wat ben ik opgelucht om jou te zien! Ik was bang dat je nooit meer uit die jurk van het Songfestival was gekomen. En ik zou dat ook nog helemaal begrijpen hoor. Zou jij  een jurk uitrekken waar continue lekkere dansers onder vandaan kruipen? Ik niet! Als ze er na hun dansje tenminste ook maar weer onder kruipen.

Samantha Steengoed

Samantha Steenwijk wint uiteraard aflevering 3 van Secret Duets, maar moet haar plekje op het erepodium wel delen met Jeroen van der Boom. Kan je hem niet stieke een klein zetje geven als hij even niet oplet? Hij staat zichzelf vast met een spiegeltje te bewonderen en hij heeft het toch niet door.

Linda Wagemaker houdt dan misschien niet van ‘good byes’ maar ik ben toch blij dat we na deze Secret Duets avond weer heel even klaar zijn met Jeroen van der Boom. Lieve Jeroen, we zien je bij de Toppers, topper.

Klik hier om naar alle artikelen over het programma Secret Duets te gaan.

Steun Tv-Vrouw door ons te volgen op social media ❤️

Heb jij de Secret Duets van Samantha Steenwijk, Jeroen van der Boom of één van de andere panelleden gemist? Kijk seizoen 2 dan terug op Videoland.

Beeld bron: Still Tv RTL4

Home » Televisie » aflevering 3 seizoen 2 Secret Duets 2022