Secret Duets: Vader en zoon Froger zingen de sterren van de hemel

Secret Duets 2023 – donderdag 20:30 RTL4

Begrijp mij niet verkeerd hoor, Secret Duets lijkt me een leuk programma, maar Mr. Frank Visser en ik waren net een beetje aan het bonden. Tel daarbij op dat ik enorm slecht ben in raadspelletjes en je begrijpt dat ik met een dubbel gevoel inschakelde bij het RTL4 programma Secret Duets met presentator Jamai Loman en panelleden René Froger, Emma Heesters, Dave von Raven en Edsilia Rombley.

Erin geluisd

‘Waar heeft die vrouw het in hemelsnaam over’, hoor ik je denken. Nou ik zal het even toelichten: Als het gaat om de verdeling van tv-programma’s op de redactie van Tv-Vrouw lijkt dat feitelijk op het spelletje Mikado. Die stapel stokjes ligt op tafel en je hoopt dat je zonder de boel te laten bewegen, het stokje eruit weet te pakken dat je het liefst wilt. Soms lukt dat bijzonder goed, maar vaak wankelt de berg stokjes en in het ergste geval beweegt de hele tafel van ellende mee.

Zij – ik zal geen namen noemen- wilde per se Mr. Frank Visser doet Uitspraak verslaan. Dat stokje had ik echter uit de stapel weten te plukken zonder beweging. Ik zal dit verhaal verder kort houden, want ik ben zo dom geweest om mij erin te laten luizen. ‘Zij’ doet vanaf heden Frankie en de opstandige buren en ik kijk en tik Secret Duets seizoen 3 verder af. Noem het slim van mijn collega. Ik noem het eerder sluw, wat mij dan weer niet al te snugger doet overkomen.

Reactie van sluwe maar o zo geniale collega: Hahaha, nooit gedacht dat je erin zou trappen.

mensrelatie_320x100_v1

René en Danny Froger

Al na tien minuten kijken naar aflevering 3 van Secret Duets 2023 besef ik dat het helemaal niet zo’n slechte ruil is. Wat een leuke panelleden! Ik stik zelfs bijna in mijn gevulde koek als ik in Secret Duets stuk ga om de geveinsde onnozelheid van Edsilia Rombley, de sympathieke René Froger, poepie Dave von Raven en Emma Heesters. ‘Kijk jij maar lekker naar dat gemekker van de buren bij Mr. Frank Visser en die flauwe humor van Viktor Brand!’, spreek ik in gedachten mijn collega toe.

René Froger bijt de spits af en al na het eerste rondje zingen weet niet alleen hij, maar ook ik wie de secret singer is aan de andere kant van de muur. René verraadt het ook nog eens onmiddellijk door te zeggen: ‘Als ik dit fout zou hebben, dan heb ik een probleem thuis!’ Het blijkt zijn bloedeigen zoon Danny Froger te zijn met wie hij op het podium van Secret Duets staat. Euforisch is denk ik wel het goede woord om mijn gemoedstoestand te omschrijven. Ik heb het goed!

Wieteke van Dort en Dave von Raven

Geloof het of niet, ook secret singer Wieteke van Dort die een duet zingt met Dave von Raven weet ik te ontmaskeren in Secret Duets. Wat een heerlijk programma is dit, want ik doe gewoon mee! Als ik vervolgens ook nog eens Jennifer Ewbank weet te raden die in Secret Duets een prachtig nummer zingt met Emma Heesters, dan weet ik het zeker. Het heeft zo moeten zijn dat ik mijn mikado stokje af heb moeten geven, maar dat zal ik nooit toegeven aan mijn collega. Dat ik radio 10- DJ Jeroen Nieuwehuize helaas niet weet te raden doet niets meer af aan mijn humeur, want ook zangeres Dewi die het finaleduet met Jamai zingt in Secret Duets pluk ik er zo uit.

Ik twijfel nu alleen nog een beetje of ik mijn kerel ga vragen of hij een potje Mikado met mij wil spelen of dat ik Staatslot ga kopen…

Klik hier om naar alle artikelen over het programma Secret Duets te gaan.

Steun Tv-Vrouw door ons te volgen op social media ❤️

Wil je weten wanneer, op welke zender en hoe laat je Secret Duets 2023 op tv kunt kijken? Op televisie wordt seizoen 3 van Secret Duets elke donderdag om 20:30 uitgezonden op zender RTL4 en op streamingsdiensten Videoland en NLziet is aflevering 3 van Secret Duets met vader en zoon Danny en René Froger, Wieteke van Dort, Jennifer Ewbank, Jeroen Nieuwenhuize en Dewi terug te kijken.

Beeld bron: Still tv RTL4 / Secret Duets / seizoen 3 / 2023

Home » Televisie » aflevering 3 seizoen 3 Secret Duets 2023