Million Dollar Island: De vloek van Fons

Million Dollar Island

Fons toch,  lieve goeroe Swami Bami Salami in Bhagwan jurk. Wat heb je gedaan met het Million Dollar Island kamp van Boze Buurman Petje? De helft van de Kampleden is verdwenen. ‘Weggehocuspocust’ zonder pardon. Bij het ochtendgloren sloop Swami op blote voeten zo stil mogelijk naar het kamp van de Boze Buurman. Terwijl Michel, Willem-Jan en Ton nog op 1 oor lagen te snurken, sprak Fons zijn magische woorden, ademde alle negativiteit weg en pieste er nog wat prana overheen. Het einde voor het nukkige drietal was gekomen en Fons sjokte weer terug naar zijn Kamp.

Het duurde niet lang voordat de spreuk zijn werk begon te doen. Nog voor de zon het hoogste punt aan de hemel had bereikt was er onrust. Woorden als intimidatie en bedreiging klonken beschuldigend richting het ongelukkige drietal. Een afscheid was onvermijdelijk en na een preek van vader Dennis stapten Michel, Willem-Jan en Ton op de boot. Vaarwel eiland, welkom bier zullen de heren ongetwijfeld gedacht hebben op weg naar hun hotelkamer.

Onder de indruk

Daisy, een van de overgebleven eilandbewoners was helemaal ondersteboven van de krachten van Fons. “Hoe doet hij het toch?” vroeg ze zich vol verwondering af. Vol trots doopte ze goeroe Fons tot “Floki” een soort van oppergod van het Eiland. Remy van Kamp Resort / The Good Place / Lovely Planet vergat abrupt de Kampnaam identiteitscrisis waar zijn kamp in verkeerde en benoemde Fons tot “onze eigen Sjamaan”. Lezers, welke naam hoort volgens jullie bij de almachtige Fons? Ik houd het voorlopig nog even bij Swami Bami Salami.

Het is knap dat Swami met zijn oerkrachten wat eilandbewoners heeft weggesjorst, maar de gevaarlijkste eilandbewoner van al glibbert nog steeds ongestoord door het kamp. Terwijl iedereen zich druk maakte om het conflict rondom de 3 beruchte buren, kon de slang van het kamp ongestoord zijn gang gaan. Snode plannetjes smeden, voedsel verstoppen en een handlanger veroveren om hem te helpen met zijn sluwe plannetjes. Heeft dan werkelijk niemand in de gaten dat Stefan de Slang veel gevaarlijker is dan die paar mannen met een grote bek?

Andere bezigheden

Bea had het veel te druk met jubelen over de afgang van het beruchte drieta. En Piraat Herhalt deelde al knuffelend met oma Bea in de feestvreugde. Mitch had te maken met een leguaan met gevoel voor humor, die schijt had aan het motto “altijd blijven lachen” en had dus al genoeg shit aan zijn hoofd. Rop bleek het minst populaire jongetje van zijn Kamp en zal mogelijk op zoek moeten naar een ander onderkomen. Domien had ruzie met een positieve coronatest en kon gelijk 2 weken in quarantaine.

Ook lachebekje Demi had niks door en was vooral druk in gevecht met een grensoverschrijdende zeekomkommer die haar nat spoot. Het komkommer dier leek wel een overenthousiast geslachtsdeel van een puber die voor voor het eerst had ontdekt dat er een penis onderaan zijn buik bungelde.

Eerbetoon

Surisa zat in haar eigen bubbel en maakte met hulp van haar vriendinnen een prachtig eerbetoon voor haar overleden moeder. Ongetwijfeld zal een super trotse moeder vanuit hoog in de lucht, vol bewondering en liefde naar haar oersterke dochter hebben gekeken. Het geld voor de grafsteen waar Surisa voor strijdt op Million Dollar Island zal er zeker komen, ongeacht of Surisa wint.

Arena

Na de hocus pocus actie van Fons namen 8 mensen in de Arena de benen. Met Corona Domien en de 3 boeven erbij zijn er na aflevering 4 maar liefst 14 monden minder om te voeden op Million Dollar Island. Met nog 75 overgebleven eilandbewoners en 1 slang begint het steeds spannender te worden in het paradijs.

Beeld bron: Talpa / MaxMore Photography

Home » Televisie » Aflevering 4 Million Dollar Island