Ik ga op Reis deelnemer Corné pakt zijn biezen om een blauwtje te voorkomen

In de tweede aflevering van het SBS6 datingprogramma Ik ga op Reis en Neem mee zien we of de 32-jarige Haye uit Waalwijk, de 36-jarige Diana uit Breda en de 32-jarige Nigel uit Amsterdam al tegen de pijl van Cupido zijn aangelopen. Gaat het hun lukken om echte liefde te vinden? In Griekenland strijden Kelly en Emma om het hart van Haye, in Thailand huppelen Lana en Charmayne achter Nigel aan en op Costa Rica maken Corné en Lars de vrijgezelle Diana het hof terwijl er een clubje cameramensen van de Ik ga op Reis en Neem mee crew achteraan hobbelt.

Lukt het Haye om de liefde vinden in Ik ga op Reis en Neem mee?

Laten we beginnen met de jongste telg van de Ik ga op Reis en Neem mee deelnemers: Haye. De Brabander gaat sporten met Kelly en heeft een kek aqua kleurig sportshirt voor de gelegenheid aangetrokken. Als zijn date een shirt aan heeft in exact dezelfde kleur, merkt de vrijgezelle heer op:’ We zijn wel mooi gematched!’ Het is inderdaad wel heel toevallig dat de kleur identiek is en het valt mij op dat het kledingstuk best strak om zijn gespierde manboobs gespannen zit.

Automatisch vullen mijn hersenen de ontbrekende puzzelstukjes in en kom ik tot de conclusie dat Haye vast zijn fitness outfit is vergeten mee te nemen op reis en stiekem het shirt van het sporttenue van Kelly heeft aangetrokken. Het valt niet op hoor jongen. Blijkbaar smeedt het delen van zweetkleding een band, want in de rest van de aflevering van Ik ga op Reis en Neem mee lijkt single Emma het onderspit te delven en staat Kelly aan kop bij de strijd om het hart van Haye. Zelfs de mededeling dat ze ‘eigenlijk nooit een bh draagt’ kan het tij niet keren.

Als Haye wederom Kelly meeneemt voor een 1 op 1 date blijkt dat de vrolijke Brabander wel heel serieuze intenties heeft. Hij wil een kind en dat mag niet al te lang meer duren. Twee of drie jaar wachten ziet Haye niet zitten, want over anderhalf jaar wil hij vader zijn. Lieve Haye, ik begrijp dat de term moederkoek wellicht wat verwarrend is, maar een baby is geen bestelling die je bij de eerste de beste fastfoodketen doet. Die koek is namelijk niet te vreten en de levertijd van een baby kun je niet selecteren in de app van Thuisbezorgd.

Nigel is klaar met het gezweef van Lana en kiest voor Charmayne

Ik ga op Reis en Neem mee deelnemer Nigel vermaakt zich opperbest met date Charmayne in Thailand, maar van Lana krijgt hij een beetje de griebus kriebels. De dame is nogal intens in haar spiritualiteit en hoewel onze Tarzan niet vies is van wat spiri geneuzel, gaat het Jomanda gehalte van Lana hem net iets te ver. Ondertussen loopt meneer zelf wel in een tijgerprint rok het kruis van een Boeddhabeeld te bepotelen tijdens de 1-op-1 date met Charmayne, maar dat terzijde.

Lana voelt dondersgoed aan dat ze het haasje is of zoals zij dat mooi zegt ‘het resoneert op gevoelsniveau’. Al gauw resoneert de blondine een enkele reis naar Nederland en lijkt de buit binnen voor de concurrentie. Al zou ik maar niet te vroeg juichen als ik Charmayne was, want in de vooruitblik van de volgende aflevering van Ik ga op Reis en Neem mee is te zien dat Nigel wel heel erg onder de indruk is van de vervangster van Lana.

Is Ik ga op Reis single Corné beledigd of gaat hij er preventief vandoor?

Als laatste hebben we nog de single vrouw die in Costa Rica de ware liefde hoopt te vinden. Corné en Lars hebben gereageerd op de Ik ga op Reis en Neem mee oproep van Diana en zijn knus met haar aan het kamperen. De man met de meeste praatjes gaat er echter midden in de nacht vandoor vanwege ‘au’ aan zijn rug. Als Diana en Lars de volgende ochtend wakker worden zonder Corné zijn ze daar niet bepaald rouwig om.

Andersom is de heer in kwestie niet in zijn sas wanneer blijkt dat de happy campers op 1-op-1 date zijn gegaan zonder hem vooraf in te lichten. Hij besluit zijn koffers te pakken. Of het bij Corné ook resoneerde op gevoelsniveau of dat hij gewoon schijtbang was om voor het oog van de Ik ga op Reis en Neem mee camera een blauwtje te lopen bij Diana, laat ik in het midden. Ik zal dan ook zeker niet zeggen dat het behoorlijk kinderachtig is dat de praatjesmaker de vrijgezelle dame alvast preventief dumpt. Maak je geen zorgen, het valt helemaal niet op hoor Corné. Net zo min als dat het opvalt dat Haye het sportshirt van Kelly heeft geleend.

Klik hier om alle artikelen over het SBS6 programma Ik ga op Reis en Neem mee te lezen.

Steun Tv-Vrouw door ons te volgen op social media ❤️

Wil je weten wanneer, op welke zender en hoe laat je Ik ga op Reis en Neem mee op tv kunt kijken? Op televisie wordt seizoen 1 van Ik ga op Reis en Neem mee elke zondag om 20:30 uitgezonden op zender SBS6 en op streamingsdiensten KIJK en NLziet zijn de afleveringen die je in 2023 hebt gemist met Nigel, Haye en Diana terug te kijken.

Beeld bron: Still Tv SBS6 / Ik ga op Reis en Neem mee / 2023

Home » Televisie » aflevering 2 seizoen 1 Ik ga op Reis en Neem mee 2023