Een moeilijk gesprek voor Married at First Sight expert Patrick van Veen

Married at First Sight Match or Mistake

Als Married at First Sight expert moet je soms voor het oog van de camera confronterende gesprekken voeren met de kandidaten. In aflevering 8 van het populaire liefdesprogramma bleken Mark en Evelien elkaar al te kennen via Tinder. Evelien herkende Mark meteen, ze had immers de nodige uren met hem aan de telefoon gehangen. Mark daarentegen lijkt zijn Tinder date niet te herkennen óf wil hij haar niet herkennen?

Even aan de tand voelen

Echtgenote Yvette wordt door Evelien op de hoogte gebracht over hun Tinder geschiedenis. Beide dames begrijpen helemaal niks van het gedrag van Mark. Verzwijgt hij de waarheid voor Yvette of heeft zijn telefonische date met Evelien zo weinig indruk op hem gemaakt dat hij haar totaal is vergeten? Tijd voor MAFS expert Patrick van Veen om ondernemer Mark eens stevig aan de tand te voelen.

De kijker was getuige van een confronterend en emotioneel gesprek tussen Mark, Yvette en de gedragsbioloog. In tranen geeft Mark aan dat hij Evelien écht niet kan herinneren. De lucht lijkt weer geklaard te zijn, maar voor hoe lang is nog maar de vraag… Tv-Vrouw trok de stoute schoenen aan en vroeg aan expert Patrick hoe hij zelf het gesprek met Mark en Yvette heeft ervaren. Klik hier voor het filmpje.

Beeld bron: Foto Still Videoland en video Patrick van Veen

Klik hier om naar alle artikelen over het programma Married at First Sight: Match or Mistake te gaan.

Home » Televisie » Expert Patrick van Veen over Married at First Sight