Married at First Sight: Zit Jesse in het verkeerde programma?

Married at First Sight Match or Mistake

Vandaag was het de grote dag voor seksuoloog Steven Vreden. Met alweer aflevering 12 van Married at First Sight Match or Mistake op de teller, wordt het tijd voor een beetje passie tussen de echtelieden. Roep je passie, dan roep je Steven! Tijd om mister Sex uit het stof te halen en hem zijn kunstje te laten opvoeren met MAFS tortelduifjes Roxy en Jesse.

Het vuurtje opstoken

Ieder MAFS koppel is anders en daarom had de seksuoloog speciaal voor elk stel een op maat gemaakt pretpakket aan opdrachten samengesteld. Brabantse Roxy en speelse Jesse mochten hun geluk beproeven met een erotisch spel dat zo te zien bij Action is gekocht. Een hartvormig doosje gevuld met opdrachten en zat er zelfs een zakje met imitatie rozenblaadjes bij.

Jesse begon gelijk te blaten dat hij niet van rozenblaadjes houdt en heeft duidelijk geen ervaring met echte rozen inclusief doorns in bed. Jongen mekker niet zo, wees blij dat je polyester rozenblaadjes hebt gehad! Zoals bij elk erotisch spel zit er natuurlijk ook de beroemde ‘lik slagroom van het lichaam van je partner’ opdracht bij. Om het toch nog een beetje origineel te houden mocht Jesse zelf het type voedsel kiezen.

Hoe verzint hij het?!

Van alles wat de beste knul had kunnen bedenken besloot hij voor kikkers te gaan. Ja, je leest het goed. Terwijl hij de mierzoete kikkersnoepjes zorgvuldig naast zijn kruis, tepel en vlak onder zijn rechter oorlel positioneerde, filosofeerde ik over zijn keuze. Waarom is hemelsnaam kikkers? Misschien hoopte Jesse te veranderen in een knappe prins zodra Roxy de kikker aan zou raken met haar lippen? Of was het een poging om de mooiste dame van Married at First Sight Match or Mistake af te schrikken? Dat laatste zou behoorlijk gestoord zijn als je het mij vraagt. Maar ja, als je trouwt met een wildvreemde en dat laat uitzenden op Videoland, dan zit er sowieso wel een steekje bij je los.

Roxy boeide het niet zoveel wat ze van haar echtgenoot af moest likken, zolang het maar geen pindakaas was. Ik begrijp het helemaal meid, pindakaas en een naakt lichaam is toch een beetje tricky. Je weet tenslotte nooit zeker of het bruine goedje daadwerkelijk pindakaas is of een remspoor met opgedroogde klontjes poep. Kikkers op een naakt lichaam vond Jesse toch ook wat riskant en hij besloot zijn kleding aan te houden. Wel zo fijn voor de kijkers. By the way: Toychyro dit geldt niet voor jou hoor, jij mag deze opdracht gerust naakt doen.

Foei!

Ja lieve lezers, dat is seksistisch en mag ik niet zeggen. Alsjeblieft niet mijn Instagram DM bestoken met preken. Ik schaam me diep en zal het nooit meer doen. Het kan zijn dat ik deze belofte per ongeluk vergeet, maar daar kan ik niks aan doen want ik ben gezegend met ADHD in mijn hersenpan. Maar goed, terug naar de kikkers voordat mijn Ritalin is uitgewerkt en ik vergeet waar we het over hadden.

Nadat Roxy de laatste vierpotige amfibie in Jesse zijn nekplooi had gevonden, hield ze het kikkertje tussen haar lippen, keek manlief zwoel aan en zei: ‘Wil je er ook één? Menig man zou in extase zijn bij zo’n aanbod van Rox, maar onze Married at First Sight hork Jesse weigerde de ‘liefdeskikker’. Echt hè, als ik Roxy was geweest dan had ik die gozer voor straf dat kikkersnoepje anaal laten opsnuiven.

Can MAFS get any worse?

O yes it can! Bij het volgende briefje met opdracht was Jesse aan de beurt om een snoepje met zijn mond op erotische wijze naar de mond van zijn vrouw te brengen. De jongeman pakte een dolfijnsnoepje, stak het in zijn mond en begon erop te malen als een koe die voor het eerst, sinds een lange winter op stal, weer op een verse wei mocht te grazen. De nietsontziende kaken van Jesse vermorzelde arme Flipper. Vervolgens haalde hij het snoepje weer uit zijn slokdarm omhoog en schoof de zoete lekkernij linea recta in de waffel van Rox. Vol trots en met een duivelse grijns kondigde Jesse aan: ‘Nu mag jij hem opeten.’

Komt Roxy hier ooit nog overheen? Experts doe in vredesnaam iets om die meid uit de klauwen van dat ranzige pubertje te redden! Jesse, stop met dit MAFS Videoland experiment en sluit je aan bij de heren van Jackass. Dat programma is een veel betere match voor jou. Daar wordt jij gelukkiger van en wij ook.

Beeld bron: Still Tv Videoland

Klik hier om naar alle artikelen over het programma Married at First Sight: Match or Mistake te gaan.

De afleveringen van Married at First Sight Match or Mistake zijn te zien op Videoland.

Home » Televisie » aflevering 12 Married at First Sight Match or Mistake 2022