Married at First Sight Match or Mistake: Bridezilla of droomvrouw?

Married at First Sight Match or Mistake

Vanaf het eerste moment dat de kandidaten in beeld verschijnen is het direct duidelijk; Married at First Sight Match or Mistake gaat een totaal andere kijkbeleving worden dan de reguliere MAFS. We gaan meer vuurwerk en drama zien dan ooit tevoren. Er zitten behoorlijk wat pittige persoonlijkheden tussen de vrijgezellen die zijn geselecteerd voor het experiment.

Met name 26-jarige Deveny maakt gelijk indruk. Ze lijkt nogal een diva te zijn die precies weet hoe ze haar ideale man wil hebben. Of moet ik zeggen onderdaan? Dat is wellicht beter op zijn plaats, want Deveny’s wil is wet. Waar de andere dames in het programma graag een man mét mening willen hebben, gaat de diva liever voor een man die overal braaf ‘ja dat is goed’ op zegt.

Haar hubby to be mag natuurlijk ook geen slechte adem hebben, joggingpak dragen tijdens de date of de rekening willen splitten. Een Belgisch of Limburgs accent is al helemaal not done. En laat het lot nu net hebben beslist hebben dat Deveny gematcht is met Brabo Feyyaz. Een knappe gast met een flink accent. Zet de popcorn maar klaar!

Een wel heel bekende expert

Ik noemde zojuist het lot als ‘verantwoordelijke’ voor de match, maar eigenlijk is het vooral een team van experts dat de scepter zwaait in Married at First Sight Match or Mistake. Niemand minder dan onze eigen knuffelbioloog en Tv-Vrouw columnist Patrick van Veen is lid van het expert team. Patrick is een lieve man die graag dingen opmeet en overal aan snuffelt. Volgens hem schijnt geur een heel belangrijke factor te zijn in hoe zeer je, je tot iemand aangetrokken voelt.

Patrick is ervan overtuigd dat Deveny en Feyyaz heel graag aan elkaar willen gaan snuffelen. Ik hoop maar voor de bruidegom dat de bruid zijn kop er niet af gaat bijten voordat hij überhaupt de kans krijgt om aan haar te snuffelen. Wees slim Deveny, de kop er pas afbijten na de seks, dat doen bidsprinkhaan vrouwtjes ook. Die natuur is helemaal zo gek nog niet. Ik vraag me af waarom wij mensenvrouwen dat niet doen, het zou een hoop irritante exen schelen.

Nieuw vlees in de kuip

Onze knuffelbioloog krijgt hulp van seksuoloog Steven Vrede, relatiecoach Marian van de Gaag en matchmaker Lotte van Ditzel. Drie onbekenden voor het grote publiek, maar daar zal snel verandering in komen. Lotte zien we in de eerste aflevering al even in actie terwijl ze een 1 op 1 gesprek heeft met een kandidaat. Een spontane vrouw met een extreme voorliefde voor het woordje ‘hmmm’. In een tijdsbestek van anderhalve minuut heb ik haar zes keer hmmm horen zeggen. Ik weet nu al dat dit een obsessie van mij gaat worden en dat ik komende weken elke hmmm ga tellen.

Over Steven en Marian kan ik nog niet heel veel zeggen. Steven is een dude met stoer haar en Marian is een tot in de puntjes verzorgde dame. Ik ben heel benieuwd naar hun bijdrage (en stopwoordjes) in het programma en zal het nauwlettend voor jullie in de gaten houden.

Daar komt de bruid

In aflevering 1 van Married at First Sight Match or Mistake gaan we ook even langs op de bruiloft van kandidaten Kendall en Rizwan. Het gaat hier niet om Kendall Jenner, de zus van Kim Kardashian, maar om Kendall uit Rotjeknor. Het aanstaande koppel heeft beiden een roerige jeugd gehad en zijn op zoek naar échte liefde. Vanaf de eerste seconde dat de twee wildvreemden elkaar voor het eerst aankijken bij het altaar, is er sprake van chemie. Ze zijn duidelijk gecharmeerd van elkaars looks. Maar zullen ook hun karakters matchen? We gaan het zien, want het kersverse koppel heeft ‘ja’ gezegd!

Beeld bron: Still Tv RTL4

Klik hier om naar alle artikelen over het programma Married at First Sight: Match or Mistake te gaan.

Home » Televisie » aflevering 1 Married at First Sight Match or Mistake