Make Up Your Mind: Hilariteit bij onthulling van de dragqueens

Make Up Your Mind 2023 – zaterdag 20:00 RTL4

Och Chantalekke toch. Wat zul jij opgelucht zijn dat je, in deze aflevering van Make Up Your Mind 2023 van alle deelnemers precies je goede vriend Huub Stapel wist te herkennen in dragqueen Liberty Sun. Vorig seizoen ging je genadeloos voor schut toen je, je maatje Dan Karaty niet wist te ontmaskeren, maar je eer is gered meid. Sowieso vind ik het stoer dat Chantal Janzen wederom als gastpanellid plaatsnam naast Fred van Leer, want het is toch bijna niet te doen om BN’ers te herkennen in die hysterische creaties.

Appeltje Eitje

Doe een spelletje met mij en de kans is groot dat ik je finaal onder de tafel speel. Fanatiek als ik ben trek ik alles uit de kast om te winnen en dat lukt mij dan ook vaak. Je kunt je dan ook voorstellen hoe frustrerend het RTL4 programma Make Up Your Mind voor mij is. Niet één dragqueen wist ik te ontmaskeren. Ik heb me echt in moeten houden de pauze knop niet in te drukken tijdens deze aflevering van Make Up Your Mind om de deelnemers aan een volledige gezichtsscan te onderwerpen.

Dolgelukkig was ik dan ook met Mystery Queen Charatella. Hèhè, easy peasy. Een slechtziende kon nog zien dat dit Paul de Leeuw was. Huh?! Ze starten het verkeerde filmpje, want ik zie tijdens de onthulling Charles Groenhuijsen. Joehoe…let eens even op bij de afdeling montage van Make Up Your Mind. Charatella blijkt echter toch echt Op1- presentator Charles te zijn. Zwaar teleurgesteld sleur ik mezelf naar de vriezer, want dit valt alleen te verwerken met een bak bosvruchten sorbetijs.

Vergeven en vergeten

Gedeelde smart is halve smart, want alle panelleden blijken het fout te hebben. De andere helft smart lepel ik weg met het rode bevroren goedje terwijl ik Charles Groenhuizen hoor zeggen ‘Ik dacht: Ik ben voor 200% hetero, wat moet ik daar? En toen dacht ik: Dat is 200% reden om het wel te doen! Mensen zeggen vaak: Het mag wel wat vrolijker bij Op1, dat heb ik nu voor vijf jaar goedgemaakt.’ Nou vooruit Charles, het is je vergeven dat je mij op het verkeerde been wist te zetten.

De overige vier kandidaten van Make Up Your Mind 2023 die ik mede verantwoordelijk acht voor het wegwerken van zo’n 500 calorieën, die ik net zo goed gelijk op mijn heupen had kunnen plakken zijn Tommy Christiaan, Cas Jansen, Huub Stapel en Ruben Nicolai. Ook hun vergeef ik met alle liefde, want wat heb ik genoten van hun dragqueen alter ego’s Foxy Bangs, Kimmy Counter, Liberty Sun en Dusty Blue.

Waar laat je dat ‘ding’ eigenlijk?

Petje af voor alle deelnemers van Make Up Your Mind 2023, want wat is het heftig. Op hakken over een podium paraderen, waarmee je je zonder toelatingsexamen zo bij de ‘Club voor lange mensen’ kunt aansluiten. Ingesnoerd en met een dienblad aan tieten onder je kin je ‘kunstje’ doen. En dan heb ik het nog niet eens gehad over je verstopte piemel en een paar kilo pruik op je hoofd. Ik geef het je te doen allemaal. Dragqueen Ria Sangria ondergaat het binnenkort allemaal nog een keer, want zij is door naar de finale. Tja, elke overwinning heeft zo haar prijs.

Ik moet nu helaas afsluiten, ik heb namelijk een vreselijke brain freeze.

Steun Tv-Vrouw door ons te volgen op social media ❤️

Wil je weten wanneer, op welke zender en hoe laat je Make Up Your Mind 2023 kunt kijken? Op televisie wordt het seizoen 3 van het programma Make Up Your Mind elke zaterdag om 20:00 uitgezonden op zender RTL4 en op streamingsdiensten Videoland en NLziet zijn de afleveringen die je in 2023 hebt gemist terug te kijken.

Beeld bron: Still Tv RTL4 / Make Up Your Mind / seizoen 3 / 2023

Home » Televisie » aflevering 2 seizoen 3 Make Up Your Mind 2023