Het Perfecte Plaatje: Filemon als SM-slaaf van Trijntje Oosterhuis

Het Perfecte Plaatje

De spoeling wordt dunner nu steeds meer deelnemers Het Perfecte Plaatje 2022 hebben verlaten en dat verandert de dynamiek in de groep. Ook voor ons kijkers is het elke week weer even aanpassen. Je mist wellicht je favoriet of bent juist opgelucht dat een bepaald persoon eruit ligt. Zo was ik enorm blij dat Maik de Boer eruit lag, maar ik besef nu dat programma’s als Het Perfecte Plaatje een Maik de Boer of desnoods een Trijntje Oosterhuis nodig hebben.

Ja je leest het goed, ik irriteer me kapot aan die vrouw. Vraag niet waarom, ik trek haar gewoon slecht. Maar stel dat zij er vanavond uit had gelegen, aan wie zou ik mij dan volgende week moeten irriteren? Ik heb blijkbaar die mate van opgefokt raken nodig. Het wordt anders veel te vlak. Shoot…zeg ik nu indirect dat ik Maik de Boer mis?

Dat zakje stinkt

Negen van de tien keer kijk ik Het Perfecte Plaatje 2022 alleen en dat is best jammer. Het is net een beetje als bij het songfestival, dat kijkt veel lekkerder weg als je met meerdere mensen kijkt en heerlijk alles en iedereen van commentaar kan voorzien. Lekker zeiken over de outfits van deelnemers, de slechte prestaties en belachelijke kapsels. Gelukkig heb ik jullie om met terugwerkende kracht de aflevering van Het Perfecte Plaatje even door te nemen.

Zum kotzen

Geraldine Kemper krijgt de rode vlekken in haar nek als Tijl haar doet laten geloven dat ze moet parachutespringen tijdens een internationale oefening met de Luchtmobiele Brigade. Geraldine wordt niet goed en precies op het moment dat ik vrees dat ze vrijwillig uit het programma stapt, deelt Tijl mee dat het een grapje is. Maar het is echter geen grap dat ze in het vliegtuig mee moet voor de photoshoot.

Geraldine wordt vergezeld door Trijntje Oosterhuis, die aangeeft dat ze ‘misselijk-gevoelig’ is. Nou Trijn, dat kan geen toeval zijn, ik heb precies hetzelfde als ik jou op de buis zie verschijnen. De kotszakjes hebben een naar luchtje en dat blijkt niet voor niks te zijn. Het moet het kotsen vergemakkelijken. Iets in mij zou willen dat ze chipszakken van hetzelfde materiaal gaan maken. Dat je een zak opentrekt en er net zo’n meur uitkomt als uit de smettende navel van tante Marja. Hmm, toch niet zo’n zin in chips…

Klerelijer

Is het jullie trouwens ook opgevallen hoe gruwelijk knap Linda Hakeboom is? Zou verboden moeten worden om zo knap, lief én sympathiek te zijn. Niet te doen. Haar foto van de springende parachutisten is waanzinnig tof. Met alleen Linda’s als deelnemers van Het Perfecte Plaatje zou het programma saai worden. Tof wijf, toffe foto’s, dus niets te zeiken voor een zure columnist. Oh wacht, ik loop op de zaken vooruit, want haar fantasie sprookjes foto van de volgende opdracht is beroerd. Zo zie je maar, perfectie bestaat gelukkig niet. Zelfs niet als je Linda heet.

De fantasie sprookjes foto van Tina de Bruin echter is geniaal. Alle credits voor haar model Geraldine Kemper, die als een sexy roodkapje warrior de wolf heeft onthoofd. Het werd ook een keertje tijd dat die klerelijer eraan ging. Dat gesodemieter met paintballetjes zet toch geen zoden aan de dijk. Tina heeft de negen die ze voor de foto krijgt heel hard nodig, omdat ze in de eerste opdracht de plank weer eens volledig missloeg. Er staat best wat op het spel. De finale vindt namelijk in IJsland plaats en wie er nu niet mee naar IJsland?

Waar zouden we zijn zonder Trijn

De giller van de week is wederom Trijn. Nadat ze Filemon Wesselink volledig uit zijn comfortzone had getrokken door hem als een soort van SM Pinokkio te fotograferen, alles voor Het Perfecte Plaatje, was het ook niet meer dan terecht dat ook zij voor schut ging. Trijntje Oosterhuis als Sneeuwwitje is natuurlijk al hysterisch genoeg, maar in Het Perfecte Plaatje kan het altijd erger moet Filemon gedacht hebben.

Trijntje wordt op een sofa gedrapeerd en geïnstrueerd dat ze masturbeert op een foto van een appel. Dit alles onder toeziend oog van de zeven dwergen. Als het de bedoeling was dat het er sensueel uitzag, dan is dat behoorlijk mislukt. Was het niet Trijntje die ooit zong Touch me here, Baby. Won’t you kiss me there? Ogenschijnlijk had ze het in dit liedje niet over een appel.

Kijk en dit bedoel ik dus. Stel dat Trijntje Oosterhuis niet meer in Het Perfecte Plaatje had gezeten, dan had het toch een stuk minder vermakelijk geweest. Iedere wedstrijd heeft gewoon een kippenlip nodig om op stuk te gaan. Trijntje scoort goed deze week en met bovenstaande in mijn achterhoofd is dat prima, laat haar nog maar even blijven. Filemon Wesselink moet het veld ruimen en gaat niet mee naar IJsland. Sterker nog IJsland wordt een bitch-tripje met de vier overgebleven dames.

Geen kotszak chips

Heel attent dat jullie de tijd even hebben genomen om de aflevering met mij door te nemen. Is het misschien een leuk idee dat we de finale middels een teammeeting kijken? Loggen we allemaal in op het moment dat het programma begint en gaan we gezamenlijk de deelnemers en jury van Het Perfecte Plaatje op de hak nemen onder het genot van een wijntje en een zak chips die niet aanzet tot het ledigen van je maaginhoud. Ik heb er nu al zin in!

Klik hier om alle artikelen over de afleveringen van Het Perfecte Plaatje 2022 en 2023 te lezen.

Steun Tv-Vrouw door ons te volgen op social media ❤️

Heb je gemist hoe Trijntje Oosterhuis ‘Het Perfecte Plaatje’ van Filemon Wesselink schiet of wil je de andere overgebleven deelnemers aan het werk zien? Kijk dan het hele seizoen terug op NLZiet.

Beeld bron: Still Tv RTL 4

Home » Televisie » aflevering 8 seizoen 7 Het Perfecte Plaatje 2022