Married at First Sight 2022 op Videoland

Maandag 11 juli heeft de Videoland ’Zomer vol liefde’ pers release plaatsgevonden om de programma’s voor deze zomer aan te kondigen. Het wordt een zwoele zomer en het kan wat Videoland betreft niet heet genoeg zijn. De streamingdienst zet vol in op liefde. Waar liefde is, daar is sensatie en wie aan sensatie denkt komt al gauw uit bij het veelbesproken programma Married at First Sight. Dit is ook Videoland niet ontgaan en daarom komt de streamingdienst in 2022 met een gloednieuwe versie van het programma: Married at First Sight Match or Mistake.

Expert Patrick van Veen

Uiteraard was MAFS expert Patrick van Veen aanwezig op de pers release. En laat hij nou ook redacteur bij Tv-Vrouw zijn. Komt dat eens even goed uit! Het redactieteam van Tv-Vrouw heeft flink de duimschroeven aangedraaid om informatie los te peuteren bij Patrick. Zo weten wij inmiddels dat er 7 koppels aan het programma meedoen. Het team van experts bestaat uit gedragsbioloog Patrick van Veen, matchmaker Lotte Ditzel (zie cover foto), seksuoloog Steven Vreden en relatietherapeut Marianne van der Gaag. Er is gekozen voor een nieuw team omdat de makers van het programma op zoek zijn naar een ander kandidaten profiel. Wellicht om nog nét dat beetje extra sensatie te bieden aan de kijkers?

Maak je overigens geen zorgen om het vorige team MAFS experts. Eveline, Liselotte en Radboud komen in het reguliere seizoen van MAFS gewoon weer terug. Maar eerst gaan we vanaf 22 augustus Married at First Sight Match or Mistake kijken op Videoland. Uiteraard zullen we bij Tv-Vrouw schrijven over het wel en wee van de Married koppels, zodat je altijd op de hoogte bent.

Exclusief voor Tv-Vrouw doet onze undercover redacteur Patrick van Veen een boekje open over Married at First Sight Match or Mistake. We rekenen erop dat jullie niks doorvertellen.
Check dit filmpje op ons YouTube kanaal

Beeld bron: Still Tv RTL4

Apemanagement link www.apemanagement.nl

Home » Televisie » Married at First Sight 2.0: Expert Patrick doet een boekje open over de Videoland editie