De Verraders: Noël van Kleef finaal afgeslacht door Selma Omari

De Verraders 2023

Herman den Blijker is in koele bloede vermoord door de verraders. De mopperkok vormde een te groot risico en moest geruimd worden. Ik weet niet hoe jullie erover denken, maar ik zou persoonlijk nooit een kok omleggen tijdens het spel. Met Herman achter de hand weet je tenminste zeker dat er altijd iemand in de buurt is die wat lekkers kan maken. Stel je voor dat de Franse chef-kok van het hotel je escargots probeert te voeren.

De dagschotel

Terwijl het lijk van Herman den Blijker nog amper afgekoeld was, stond er alweer vers vlees op het menu van de verraders en getrouwen: Noël van Kleef en Jan Slagter. Alhoewel je Jan niet bepaald vers meer kunt noemen. Op zijn leeftijd valt hij meer in de categorie taaie soepkip. Zo eentje die urenlang in de bouillon moet koken om nog een beetje mals te worden. Noël daarentegen is meer een dartel musje dat geen schijn van kans maakt tegen de valse buurpoes.

De poes in kwestie bleek Selma te zijn. Die meid is echt een kattenkop en als zij haar klauwen in je zet, ben je goed de Sjaak. Met een venijn waar je u tegen zegt opende Selma Omari vol de aanval op Noël van Kleef en de verraders lachten stiekem in hun vuistje. Vooral verrader Maria Fiselier had grote lol toen ze zag hoe het schattige musje in het nauw gedreven werd door de venijnige poes.

Arme Jan

Voor Jan was het vooral een pechdag. Zo’n dag waarop je beter in bed had kunnen blijven met je kop onder de dekens. Getrouwe Chahid Charrak had een list bedacht om de verraders te ontmaskeren en besloot daarvoor Jan Slagter als proefkonijn te gebruiken. Tja, het oude vlees moet eerst op. En aangezien Jan al met één been in de groene zoden staat, kan ik zijn keuze wel begrijpen.

Charrid besloot Janneman verdacht te maken door zaadjes te planten in de groep en wilde wel eens zien wie van zijn groepsgenoten direct naar Slagter zou lopen om te klikken. Gretig als seriemoordenaar Maria is, trapte ze met open ogen in de val.

Alsof Jan nog niet genoeg ellende had die dag, werd de grijze rakker ook nog eens verpletterd door een reusachtige Jeu de Boules bal tijdens het spel waarbij zilverstaven verdiend konden worden. Het was echt heel zielig want hij verdween volledig onder de enorme gele bal, maar het zag er wel dolkomisch uit. Arme Jan, op één dag geslacht en verpletterd worden.

Verbannen

Uiteindelijk is het niet Jan Slagter maar Noël van Kleef die het spel De Verraders moet verlaten, want zelfs een mega skippybal is geen match voor de klauwen van Selma Omari. Het bloed spoot alle kanten op toen het poezenkreng de aanval opende tijdens de ronde tafel ceremonie. Afvaller Noël van Kleef verliet huilend De Verraders.

Selma was zo overtuigd geweest van haar gelijk, dat ze behoorlijk schrok toen bleek dat ze een onschuldig slachtoffer had gemaakt. In tranen gaf ze aan spijt te hebben van de aanval op Noël en droeg haar pestverleden aan als oorzaak van haar gedrag. Leuk hoor die waterlanders, maar wel een beetje mosterd na de maaltijd.

Steun Tv-Vrouw door ons te volgen op social media ❤️

Heb je gemist hoe Selma Omari haar felle aanval op Noël van Kleef opende in De Verraders 2023? Op Videoland is de aflevering van De Verraders terug te kijken en zie je ook hoe Jan Slagter geplet wordt door een mega Jeu de Boules bal.

Beeld bron: Still Tv RTL4 / De Verraders / seizoen 3 / 2023

Home » Televisie » aflevering 4 seizoen 3 De Verraders 2023