B&B Vol Liefde: Cupido krijgt handen handen vol aan de nieuwe deelnemers

B&B Vol Liefde: De aftrap

O wat voelt dit lekker vertrouwd! Hemels bijna. Het liedje van B&B Vol Liefde schalt door de speakers van mijn televisie en even waan ik me weer in de zomer van ‘22. De fratsen van Hans, grenzen van Astrid en natuurlijk de tranen van Martijn. Het komt allemaal weer boven. Pas nu besef ik hoeveel ik het B&B Vol Liefde avontuur gemist heb de afgelopen maanden.

We hebben nog een koude winter te gaan, maar kunnen ons alvast warm houden met de voorpret van de B&B Vol Liefde 2023 deelnemers die ons in de zomer van 2023 zullen vermaken. Een heerlijk vooruitzicht, want ook het komende jaar zitten er weer markante figuren tussen de naar liefde hunkerende B&B eigenaren. Er zijn te veel B&B Vol Liefde kandidaten om allemaal in dit artikel te bespreken. Daarom heb ik de meest opvallende kandidaten er even voor je uitgevist en stel die graag aan je voor.

Kleurrijke Debbie

Debbie is een toverbal van 62 jaar. Ze runt een B&B in Spanje en is volgens eigen zeggen op zoek naar een ‘olijke, ondernemende, sociale, jongensachtige, stoere, blije vogel’. Dat zijn best veel eisen op het lijstje waar haar lover to be aan moet voldoen, maar Debbie is zelf ook ‘veel’. Zeg maar gerust heel erg veel. Veel kleur, veel energie, veel alles.

Zoals een rapper rapt, zo enorm snel praat de kleurrijke dame. Het is bijna niet bij te houden. Debbie is een typje wat je zelfs na slechts één ontmoeting nooit meer vergeet. In haar kapsel is een halve bloementuin gevestigd, haar blouse heeft een kekke retro print en haar decolleté piept er prominent bovenuit. In het verleden is ze getrouwd geweest met acteur Alfred van den Heuvel en heeft 25 jaar voor Endemol gewerkt.

Debbie heeft zich ooit voor seizoen 1 van B&B Vol Liefde aangemeld, maar is uiteindelijk niet in het programma terecht gekomen. Laten we massaal tot de liefdesgoden bidden dat er dit jaar wel genoeg leuke mannen zich aanmelden als slachtoffer/lover voor Debs, want deze dame willen we absoluut niet missen in het nieuwe seizoen!

Beste heren, voor het geval de kleurrijke, hyperactieve personality van Debbie niet genoeg indruk op je maakt, heeft ze ook nog een echte Pipowagen in de tuin. Meld je gauw aan voor B&B Vol Liefde 2023 om Debbie te ontmoeten.

Zelfvoorzienende Bram

Bram woont in Zweden op een zelfvoorzienende boerderij. Hij droomde hier al van sinds hij een klein Brammetje was. Inmiddels is hij een stukje groter, heeft een paar kleurplaatjes op zijn lichaam laten tatoeëren en heeft de schoonheid van dreadlocks ontdekt. Op zijn kin groeit een sik waar menig berggeit jaloers op zou zijn.

Meiden die hele dagen met handtasjes zeulen of koket op hoge hakjes op het erf van zijn boerderij flaneren, vindt Bram maar helemaal niks in zijn B&B Vol Liefde. Hij heeft liever een leuke chick die houdt van permacultuur en die ervan geniet om rond huppelend de honden, schapen en eenden te voeren. Oftewel een moderne Heidi.

Spiriwiri Walter

Walter is 54 en woont in Frankrijk en is op zoek naar een wel heel specifieke dame. Ze moet houden van spiritualiteit en als het even kan ook nog ervaring hebben met tantra. Dan kan ze gezellig samen met Walter in zijn homemade tempel hun energieën laten stijgen tot grote hoogte.

Eén minpuntje, Walter zijn bril hangt via een koordje om zijn nek op zijn buik te bungelen. Maar als je daar overheen kunt stappen, krijg je er wel een heel mooi uitzicht voor terug want de natuur rondom de B&B Vol Liefde van Walter is beeldschoon.

Yammie Joy

Joy is 25 jaar, woont in Malaga boven op een berg en is werkelijk waar een ‘joy’ voor het oog. Joy is een bijzonder knappe gozer die zo goed voorbereid is op het liefdesavontuur dat hij zelfs al een droom van een huwelijksaanzoek heeft verzonnen. Op de hoge berg voor zijn huis wil hij met letters van licht ‘Marry me’ schrijven. O hou op met me. Ik ga gelijk stoppen met het tikken van dit artikel en een brief schrijven aan deze ultieme sprookjesprins. Zullen we afspreken dat ik morgen weer een paar B&B Vol Liefde kandidaten met jullie bespreek?

Klik hier om naar alle berichten over B&B Vol Liefde 2023 en 2022 te gaan.

Steun Tv-Vrouw door ons te volgen op social media ❤️

Heb je de voorstelronde van de nieuwe deelnemers Debbie de Jong in Spanje , Martijn Bolhoeve in Thailand, Bram van Eijgenhuijssen in Zweden, Marian Trott in Portugal, Petri Damen in Frankrijk, Leendert Wijland in België, Joy van Swieten in Malaga en Walter Spangenberg in Frankrijk van B&B Vol Liefde 2023 gemist, kijk deze dan snel terug op Videoland.

Beeld bron: Foto’s Blue Circle

Home » Televisie » seizoen 3 de aftrap B&B Vol Liefde 2023